10 Ekim 2011 Pazartesi

Divance-i KERAMETLİ / Esinler - Yarım elmam

Yarım elmam
Gittin de lanetledim , saadet günlerimi ,
Gittin de ıstıraba eş ettim benliğimi ;
Yalvarmadım kal diye , sevgin de tesellimdi ,
Nemli göz bebeklerin , en tatlı ümidimdi .

            ***

Işıl ışıl yıldızlı semalara katıldım ,
Yüzüm diye ,mehtabı özlemle kucakladım ;
Ufkumu aşan nice hayallerin peşinde ,
Bıraktığım külhan oldu , bu sevda ateşinde.

            ***
Yırtıyor o ses şimdi gecemi uçtan uca ,
Fısıltıyla bu aşkı,kıyılar konuştukça;
Nerdesin , nerelerde;hicrana dalmadan gel ,
Gülşenimde çiçekler,ahımla salmadan gel .

            ***
Cananım , ümitlerim , kara gözlüm,elimdim;
Beni bana anlatan,tek şulem,tek kalbimdin,
Hayatımın güneşi ,nur topundan pınarım ,
Bir suçmu sana tapmak,gönülden günahkarım .

            ***
Yaşamın birliğini bir serap ayırırmı ?
Yarım elmadır biri,eşi diğer yarımı ;
Ruyanı örten gece,ebedileştin artık
En aziz varlığımsın,Ey kutsal karanlık .

            ***
Hülyam sensin ,aşk da sen ;
Canım,cananım da sen ,
Ruyam yarım elmamdır ,
Diğer yarımı da  BEN .

          Yaz :  1950

1 yorum:

  1. Magento web tasarım olarak artık bloğunuzu sıklıkla takip ediyoruz yaptığınız paylaşımlar çok iyi , başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil